Steg 2: Adresse

Kunde hos KLiNGEL
Hvis du allerede er registrert som kunde hos KLiNGEL, går du videre til neste steg i bestillingsprosessen ved å logge deg inn med kundenummeret og personnummeret ditt. Innloggingen fungerer kun hvis oppgitte opplysninger stemmer overens med opplysningene som vi har registrert på deg. Av sikkerhetsgrunner er antall påloggingsforsøk begrenset. Har du glemt kundenummeret ditt, kan du ta kontakt med kundeservice.

Når du har logget inn, vil du se at adresseopplysningene dine er fylt ut i neste steg. Da gjenstår det for deg å fylle inn nødvendig informasjon, som f.eks. betalingsalternativ, ev. rabattkode osv.

Husk å alltid logge ut og lukke nettleseren når du har gjennomført bestillingen.

Ikke kunde hos KLiNGEL
Hvis du ikke er kunde hos KLiNGEL, eller ikke har tilgang til kundenummeret ditt, velger du å gå videre uten å logge inn. I neste steg skal du fylle ut dine personopplysninger og oppgi eventuell rabattkode.

Vi anbefaler deg å oppgi fødselsdatoen din. Dette vil forenkle senere bestillinger og du vil da slippe å oppgi alle opplysninger hver gang du bestiller varer.

Alternativ leveringsadresse
Dersom du ønsker at varene dine skal leveres på en annen adresse enn din registrerte, velger du dette i feltet Annen leveringsadresse. Husk å oppgi korrekt adresse.

Gavekort og verdikuponger
Våre gavekort og verdikuponger gjelder også når du handler i nettbutikken. Husk å oppgi kupongkoden dersom du har et gavekort/verdikupong du ønsker å innløse. Når vi mottar bestillingen, kontrollerer vi gavekortets/verdikupongens gyldighet. Vær oppmerksom på at gavekort/verdikuponger kun kan brukes én gang per kunde.

OBS: Hvis du har fått en rabattkode/kupongkode i et nyhetsbrev og koden overføres via en link, vil beløpet av tekniske årsaker ikke være synlig i handlekurven. Beløpet trekkes først fra på fakturaen.