• Bredt sortiment
  • Størrelse 34-62
  • Personlig service
Informasjon om korona

Vanlige spørsmål

Hvordan kan jeg avbestille kataloger og/eller nyhetsbrev?

Avbestille kataloger:
Du kan selv velge å avbestille katalogene hvis du logger inn på Mine sider.

Avbestille nyhetsbrev:
Nederst i hvert nyhetsbrev fins det en link hvor du enkelt kan trykke for å avbestille nyhetsbrevet. Vær oppmerksom på at mange av våre tilbud kun blir promotert på nyhetsbrevet og hjemmesiden vår.

Hvordan kan jeg endre min informasjon?

Du kan selv endre dine kundeopplysninger ved å logge inn på "Mine sider".
For å logge inn trenger du e-postadresse og et passord. Hvis du allerede har en e-postadresse registrert i vårt system, men mangler passord, kan du trykke "glemt passord" og taste inn e-postadressen. Da blir det sendt deg en e-post med et passord du kan benytte til innlogging. Du kan endre til et eget passord når du er logget inn på din side.
Det er viktig at en e-postadresse er registrert på ditt kundeforhold. Ta kontakt med kundeservice om du ikke allerede har registrert e-postadresse, så hjelper vi deg videre.

Hvor er min bestilling?

Vårt mål er å levere bestillingen innen fem-sju virkedager. Ved stor ordrepågang kan det forekomme noe lengre leveringstid. Når pakken din er sendt fra vårt lager, vil du få en sendingsbekreftelse med sporingsnummer fra PostNord på e-post. Du kan når som helst klikke på lenken og følge med på hvor pakken din befinner seg. Du kan også logge inn på Mine sider for å finne sporingsinformasjonen.

Hvordan kan jeg avbestille eller endre en bestilling?

Så lenge bestillingen er åpen kan du selv logge inn på "Mine sider" og avbestille varen(e) du ikke ønsker.
Vær oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å legge til nye varer på en allerede registrert bestilling eller endre en bestilling etter at den er sendt videre for pakking og utsendelse. Dersom pakken allerede er på vei til deg, må du vente til du mottar denne og sende den tilbake som en vanlig retursending. I pakken ligger det vedlagt returpapirer og en ferdigfrankert adresselapp.

Hvor finner jeg mitt kundenummer eller hvordan registrerer jeg meg?

Hvor finner jeg mitt kundenummer?
Du kan finne ditt kundenummer på en tidligere faktura, følgeseddel eller på bestillingsskjemaet som følger med katalogen.

Hvordan kan jeg registrere meg?
Ved bestilling på våre nettsider, trenger du ikke kundenummer for å bestille. Legg bare ønskede varer i handlekurven, klikk på "Til betaling" og velg «Bestill uten kundenummer». Her kan du taste inn din personalia for så å sende inn din bestilling.
Etter din første bestilling er registrert, får du automatisk tildelt et kundenummer hos oss og kan da logge deg inn for å se din kjøpehistorikk.

Jeg har problemer med mitt passord eller min innlogging, hva gjør jeg?

Har du glemt ditt passord kan du trykke "glemt passord". Skriv så inn den e-postadressen som er registrert i vårt system. Deretter vil du motta en e-post med en lenke som du kan bruke for tilbakestilling av passordet ditt.
Vær oppmerksom på at personlige rabattkoder (f.eks. fra en katalog) er koblet til kundenummeret ditt og fungerer derfor ikke hvis du ikke er innlogget.
Hvis informasjonen du ønsker å endre ikke finnes på "Mine sider", kontakter du kundeservice.

Hvor finner jeg informasjon om størrelser?

Ta en titt i vår størrelsesguide for å finne rette størrelser og mål.

Hvordan kan jeg få tilsendt en katalog?

Du kan bestille den siste katalogen fra KLINGEL fra linken under. Kryss av i ruten for at du ønsker katalogen og fyll ut all informasjon som er merket med stjerne (*).
Bestill en katalog her

Jeg finner ikke min faktura, kan jeg få ny?

På Mine sider finner du informasjon om dine betalinger/returer og din aktuelle saldo.

Du kan også du benytte betalingsinformasjon fra en tidligere faktura, eller du kan betale til kontonummer 6021.05.05450 og bruke ditt kundenummer som referanse for betalingen isteden for KID-nummer.

Jeg mangler min ordrebekreftelse

Sjekk gjerne spam-filteret i e-posten din. Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen der, kan du alltid sjekke status på dine bestillinger på dine sider.
"Mine sider"
Dersom du flere ganger opplever at du ikke mottar bestillingsbekreftelsen, ber vi deg ta kontakt med kundeservice.

Hvordan returnerer jeg?

Legg varene du ønsker å returnere i originalforpakningen eller tilsvarende emballasje.
Fyll inn returkoden på returseddelen og legg denne ved retursendingen.
Vi anbefaler at du bruker den forhåndsbetalte returadresselappen der Klingel står som mottaker. Du debiteres en fast returavgift (55,-) i ettertid, uansett størrelse og antall varer. Lever pakken på samme sted som du hentet den.
Dersom du mangler returadresselappen, ber vi deg kontakte kundeservice slik at vi kan sende deg en ny.
Husk å be om kvittering for returpakken. Når returen mottas av vårt lager vil det bli sendt deg en bekreftelse pr post.

Hvordan vet jeg at min retur er mottatt?

Vi sender deg en bekreftelse så snart vi har mottatt retursendingen din. Vi anbefaler at du alltid ber om en kvittering når du returnerer pakken fra utleveringsstedet.
Vær oppmerksom på at det tar ca. to-tre uker fra du returnerer pakken til vi har behandlet returen.

Hvordan får jeg mine penger tilbake for en retur?

Dersom du har betalt med kort vil beløpet for returen bli overført direkte til det kortet som ble brukt ved betaling når vi har registrert returen på vårt lager.
Har du bestilt varer via konto/faktura vil beløpet godskrives din kundekonto.
Ved kontant betaling via postoppkrav vil beløpet betales tilbake til et registrert kontonummer. Om det ikke er oppgitt et kontonummer vil vi sende en utbetalingsgiro til deg.

Hvorfor fungerer ikke min rabattkode?

Det kan være flere grunner til at du ikke får registrert din rabattkode:

  1. Gyldighetsdato: Er din rabattkoden fortsatt aktiv?
  2. Personlig rabattkode: Enkelte rabattkoder krever at du logger inn ved bestilling.
  3. Gyldig kun èn gang: Dersom rabattkoden er benyttet tidligere, vil den ikke lenger være gyldig.

Tilbyr dere hjemlevering?

Vi tilbyr hjemlevering for 59 kr (i tillegg til vanlig fraktkostnad på 59 kr). Du velger selv alternativet ”Hjemlevering” i siste steget i kassen før du fullfører kjøpet ditt. Du får beskjed på SMS eller e-post når leveringen av pakken din nærmer seg. Tenk derfor på å kontrollere kontaktopplysningene om deg før du fullfører kjøpet. Via lenken i SMS-en eller e-postmeldingen kan du velge om du ønsker at pakken skal leveres selv om du ikke er hjemme (kontaktfri levering). Bestiller du på telefon eller med skriftlig bestillingsskjema, oppgir du bare til kundeservice at du ønsker å få pakken levert hjem til deg. Mer informasjon om hjemlevering.

Bankinformasjon

Nordea Bank Norge ASA
Kontonummer: 6021.05.05450
IBAN: NO76 6021 0505 450
BIC: NDEANOKKXXX


waiting...

KONTAKT
210 98 190* *Bestillinger: hverdager 8-18, Kundeservice: hverdager 8.30-12 og 13-16.
SIKKER BETALING
  • Faktura
  • Konto
  • Postoppkrav
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
FØLG OSS PÅ
VÅRE SAMARBEIDSPARTNERE
  • Postnord
SIKKER NETTHANDEL
  • Trygg E-Handel
Vi leverer kun innenfor Norge. Minste bestillingsverdi 500 kroner. Fraktkostnad 59 kroner. 14 dagers full returrett. Betalingsmåter: Konto, faktura, postoppkrav, kortbetaling og PayPal.